Ha ideiglenes bankkártyát használtál a fizetéshez, mindenképp javasoljuk a mielőbbi cserét, különben a rendszer a következő díj esedékességekor nem tudja levonni az összeget, és megszűnhet a tagságod. 

Fontos: nem tudjuk garantálni, hogy újra ugyanazon az áron tudsz majd csatlakozni, mint amennyiért eddig benn voltál.

Új bankkártyát az Ügyfélportálon keresztül tudsz hozzáadni néhány egyszerű lépésben:

  1. Nyisd meg ezt a linket, és írd be az előfizetésedhez tartozó e-mail címedet:
    👉 Előfizetés kezelése

  2. Kattints az e-mailben kapott „Jelentkezzen be az ügyfélportálra” gombra.

  3. A megnyíló oldalon válaszd a „Fizetési adatok frissítése” vagy hasonló opciót, és add meg az új bankkártya adataidat.

💡 A rendszer ezután automatikusan az új kártyát fogja használni a következő előfizetési díj levonásához. A régi kártyaadatokat nem kell külön törölni.